نصاب کناف تهران

نصاب کناف تهران

فروش کناف

یکی از پرکاربردترین مصالح در ساخت و ساز که با استقبال زیادی مواجه شده است اجرای کناف می باشد. کناف نوعی لمینت دیوار خشک است که توسط شرکت کناف تولید می شود. کناف بیش از ۸۰ سال در صنعت ساختمان فعال است .
سقف کناف تایل هایی هست در سایز های مشخص ، که مرکز و ساختار آن از جنس گچ می باشد. و لبه های آن را با کاغذ مخصوص پوشش می دهند.
این صفحات گچی تایل نامیده میشوند. برای کناف سقف از تایل سقفی با ابعاد 60 در 60 سانتی متر استفاده می شود.

سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.

این سقف ها بیشتر جنبه زیبایی دارند و هماهنگ با دیگر المان های دکوراتیو بنا، طراحی می شوند. اجرای کناف کاری سقف دکوراتیو یک مهارت ویژه است.

هنگامی که تصمیم خود را قطعی نموده اید و قصد دارید از کناف برای تزئین سقف منزل خود استفاده نمایید، باید از یک گروه متبحر و حرفه ای که دارای لوازم پیشرفته هستند، کمک

بگیرید.

اجرای سقف کناف

سقف کناف جهت اجرا نیاز به تیم متخصص و حرفه‌ای دارند و در صورت اجرا توسط افراد نامتخصص کیفیت کار به شدت کاهش می‌یابد و مشکلات زیادی را همراه خواهد داشت.

اولین مرحله در اجرای سقف کناف ، تعیین خط تراز سقف کاذب بر روی دیوار پیرامونی می باشد. بدین منظور از شیلنگ تراز و یا تراز لیزری استفاده می شود. پس از آن نبشی تراز به وسیله پیچ بر روی دیوار نصب می گردد

نصب و اجرای سقف کاذب کناف و pvc با قیمت عالی و کیفیت مناسب تخصص ماست. کافی است با ما تماس بگیرید.

سقف‌های کناف بسته به نوع ثابت یا متحرک بودنشان قیمت‌ های متفاوتی دارند. از سویی قیمت انواع ساده و طرح دار آن ‌ها نیزکاملا متفاوت است. اگر می ‌خواهید سقف کناف شما به بهترین شکل ممکن نصب شود مطمئن شوید که نصب آن را به یک آدم متخصص سپرده ‌اید.

طراحی و اجرا انواع سقف های کناف
نصاب کناف در تهران
کناف کار ماهر در تهران
اجرای کناف در تهران
قیمت کناف کاری در تهران

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *