نصاب سقف شیبدار

نصاب سقف شیبدار

نصب و اجرای سقف شیبدار

نصاب سقف شیبدار به همراه اکیپ مجرب و کارآزموده با سابقه طولانی و کیفیت کار عالی

با ساخت ویلا و سقف های شیبدار و ایجاد شیروانی سقف در این مناطق، حداقل در زمان تعطیلات در این مکانهای خوش آب و هوا و به دور از آلودگی مستقر می‌شوند تا هم تفریحی برای خانواده صورت گیرد و هم استراحت لازم انجام شود که در زمان مناسب و با انرژی بالا به سر کار خود برگردند.

مصالح بسیار متفاوتی برای ساخت سقف شیبدار ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. البته همواره به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب مصالح مناسب به عوامل مختلفی مانند محل ساخت ساختمان بستگی دارد.

برای یافتن بهترین نوع سقف شیب‌دار ویلا، لازم است که تحقیقات خود را انجام دهید تا از انتخاب گزینه‌های مناسب بام با توجه به بودجه و طراحی خانه خود استفاده کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های اجرای این نوع سقف می‌توان به طراحی زیبا و اجرای خرپا و زیرسازی از نوع فلزی یا چوبی برای نصب سفال، استفاده از عایق حرارتی از قبیل پشم سنگ و به‌کارگیری عایق رطوبتی همانند کارتن پلاست یا ایزوگام اشاره کرد.

نصب صحیح و استاندارد سقف شیبدار

یکی از مهم ترین نکات در اجرای پوشش سقف شیبدار ، نصب آن توسط افراد متخصص در این زمینه می باشد.

اجرای نادرست این پوشش ها علاوه بر نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان ، موجب سست شدن و

برچیده شدن پوشش در صورت وزش بادهای شدید می گردد

اصولاً سقف شیبدار ابتدا به‌صورت ساده طراحی می‌شود که دارای یک یا دو شیب است. سپس به‌صورت سقف‌هایی که چند شیب دارند، طراحی می‌شود. سقف‌های شیبدار ویلایی از هر دو سمت دارای چشم‌اندازی طبیعی و زیبا هستند. در شمال کشور به دلیل بارش زیاد، سقف بیش از 90 درصد ویلاها از نوع شیروانی شیبدار است.

اجرای سبک سازی سقفهای شیبدارباورقهای رنگی مبارکه شادولاین.با..نما.دمپا.آبروگالوانیزه.فوم. خرپا.اهن کشی.ورق رنگی.بابهترین مصالح موجود.زیرسازی باپروفیل۴در۸و۴در۶

ستونهاکلابا۹در۹سنگین.نمادمپاازنوع ورق روغنی ۱میل.آبروازنوع ورق گالوانیز۱/۲۵میلی.ورق سقف ازنوع بهترین ورق موجودفولادمبارکه.تور.فوم عایق۱۰میل.بارعایت ومحاسبات اصول مهندسی.وباکادری مجرب بابیش ازیک دهه سابقه کاروچندصدنمونه کاراستانی..

شرکت پایدار پیشه با بیش از ۲۰ سال سابقه اجرا در زمینه طراحی و اجرای سقف شیروانی و اجرای انواع متریال ها در اقصی نقاط کشورمان، با ارائه رزومه کاری می‌تواند آگاهی های اجرایی خود را در اختیار هم میهنان عزیز قرار دهد

نصاب سقف شیبدار یک طرفه ، دو شیب ، چهار شیب و چند ضلعی
طراحی سقف شیبدار ویلا
سقف شیبدار فلزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *