سقف شیبدار لوکس

سقف شیبدار لوکس

سقف شیبدار

سقف‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه به حساب می‌آیند که وظیفه پوشش و تامین آرامش و امنیت اعضای ساکن در خانه را بر عهده دارند. این تامین امنیت هم از لحاظ جانی و هم از لحاظ شرایط آب و هوایی می‌باشد.

انواع سقف شیبدار به سطح هایی گفته می شود که در ابتدا و انتهای سقف اختلاف ارتفاع موجود است و باعث به وجود آمدن سطح شیبدار می شود ،

سقفهای شیبدار را معمولا طراحان جهت سقفهای ویلا ، سردرب ، سوله و آلاچیق استفاده می کنند

سقف‌ها می‌توانند فضای قابل استفاده زیادی در اختیارتان قرار بدهند و در راستای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی خیلی زیاد تاثیر گذار باشند.

سقف‌ های شیبدار نوعی از سقف‌ها هستند که به خاطر شکل زیبایی که دارند، همچنین کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی بنای سازه مورد پسند می‌باشند. ولی باید دانست که هر سقفی مناسب شرایط جوی خاصی می‌باشد

سقف شيبدار به شما اجازه مي‌دهد فضايي اضافي و كوچك در خانه خود داشته باشيد كه براي ذخيره سازي اقلام بي استفاده عالي است. با چنين قابليتي ديگر مجبور نيستيد براي داشتن فضاي بيشتر،‌ هزينه‌هاي اضافي متحمل شويد.

انواع سقف شیبدار لوکس و لاکچری

از جمله سقف های شیبدار لوکس می توان به دکرا و شینگل اشاره کرد.

ورقهای ایرانی کلاسیک هم وجود دارند که جهت پوشش سقف شیبدار مورد استفاده قرار میگیرند و کیفیت آنها قابل قبول است و قابلیت رقابت با متریال های وارداتی را دارند.

ممکن است یک خانه دارای چند شیب مجزای یکطرفه باشد. این سقف ها، برای مناطقی مناسب است که وزش باد در آنجا زیاد نیست. اما اگر در مناطقی با باد های شدید، شیب تندی داشته باشد، با مشکل مواجه خواهد شد.

برای شکیل کردن ورودی خانه و نیز جلوگیری از خیس شدن مهمانان می‌توان از سردرب ساختمان استفاده کرد

این سر دری بسیار سبک بوده و به راحتی قابل نصب بر روی ورودی خانه است.

کار را به کاردان بسپارید.

افراد خبره و متخصص پایدار پیشه با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در خصوص سقف‌های شیبدار، سوله، سقف‌های ویلایی، آلاچیق، سردرب، پیشانی ساختمان و سایر خدمات آماده به خدمت است تا کارهای شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن انجام داده و تحویل شما دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *