سقف ویلایی تهران

سقف ویلایی تهران

اجرای سقف ویلایی در تهران

شرکت ساختمانی پایدارپیشه مجری طراحی و نصب انواع سقف ویلایی در تهران

ویلاها انواع مختلفی از سقف مانند سقف شیبدار، سقف شیروانی و غیره دارند که براساس موقعیت مکانی و شرایط ویلا انتخاب می شوند. مثلا از سقف شیبدار در مناطق مرطوب و بارانی مانند سقف ویلا در شمال استفاده می شود.اما مهمترین بخش انتخاب سقف ویلا، پوشش آن است.
سقف ویلای زیبا و ارزان یکی از جمله هایی است که به راستی ذهن هر کسی که آن را می شنود به خود مشغول می کند.
از یک طرف با توجه اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور هر محصولی که از قیمت پایین تری برخوردار باشد در یک کیفیت مشابه طبیعتا می تواند یکی از بهترین انتخاب های ما باشد.

شرکت پایدارپیشه با استفاده از متریال های مختلف مانند : سفال، آندویلا، آندولین و انواع ورق های گالوانیزه رنگی با طرحهای ذوذنقه و تایل ، سفال و …
بهترین طراحی و ساخت سقف ویلا را برا یشما در کمترین زمان، با بهترین تیم اجرایی با قیمتی باورنکردنی انجام می دهد.

طراحی سقف ویلا

طرح سقف ویلا بر خلاف تصوری که همگان درباره آن دارند بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. و اگر طرح مورد نظر با وجود تمام فاکتور های قبلی خوب نباشد.  قطعا پروژه مورد نظر جلوه خاص خود و کارایی مناسب را نخواهد داشت.
قیمت مناسب و شاید حتی بهترین قیمت بازار در سقف ویلا از یک طرف و کیفیت بالا در متریال به کار رفته در سقف ویلا از طرف دیگر به همراه پشتیبانی مناسبی محصولات مختلف سقف ویلای شرکت پایدار پیشه بهترین انتخاب است.

شرکت پایدار پیشه با در اختیار داشتن دانش روز، توان مهندسی بالا و تجربه کافی در زمینه تولید محصولات به روز و با کیفیت، واردات و فروش و اشراف کامل بر نیازهای فنی مشتریان خود و انطباق محصولات با شرایط اقلیمی مناطق مختلف ایران موفق به بومی سازی تکنولوژی این محصولات گردیده است.  و با ارائه تیریدی و اجرای زیبا و مدرن سقفهای ویلایی، توانسته است رضایت مشتریان خود را هر چه بیشتر جلب نماید.

اجرای سقف ویلا ,ساخت آلاچیق ,سردرب پارکینگ,پیشانی ساختمان,اجرای نما و لمبه دور ویلا

با انواع متریال:آردواز,ورق پرچین ,ورق دکرا,ورق طرح سفال,سفال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *