اجرای دکوراسیون داخلی

اجرای دکوراسیون داخلی

اجرای دکوراسیون داخلی


اجرای دکوراسیون داخلی تهران

امروزه اجرای دکوراسیون داخلی در منازل مسکونی ، اداری، تجاری ،حرف هایی زیادی برای جذب افراد دارد .در دکوراسیون داخلی ایجاد هماهنگی بین پذیرایی ، آشپزخانه ،اتاق ها و سرویس ها باید هم مدرن و هم اسایش افراد در نظر گرفته شود تا فضایی گرم و دلپذیر را برای یک خانواده ایجاد کند .در مکان های تجاری و اداری این هماهنگی باید بین تمامی اتاق ها و سرویس ها و طبقه ها هم دیده شود تا محیطی زیبا و جذاب فراهم شود . اینکه شما چه سبکی را دوست دارید سنتی ،مدرن ،کلاسیک ،…. با توجه به یک دکوراکتور ماهر میتوان به بهتر شدن فضا خیلی کمک کرد . اجرای دکوراسیون داخلی را میتوان یک دانش نامید زیرا شما با داشتن این دانش میتوانید باعث افزایش روحیه و جذب انرژی مثبت کنید .

مراحل اجرای دکوراسین داخلی

۱.ابتدای کار انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی معتبر
۲.دیدن فضا وبررسی اولویت ها
۳.انتخاب سبک مشخص دکوراسیون
۴.ارائه طرح دو بعدی
۵.ارائه طرح سه بعدی
۶.بر آورد هزینه ها
۷.شروع کار و اجرای دکوراسیون

 

قسمت مهم در خانه شما

گاها بعضی از افراد تمایل دارن قسمت خاصی از خانه خود را زیباتر یا جذاب تر نشان دهند و یا اینکه در آن قسمت ها آرامش بیشتری را میخواهند . گاهی افراد دوست دارند تا قسمت ورودی یا نزدیک درب ساختمان ها دکور خاصی را انجام دهند تا با ورود افراد مکان زیبایی را برای حضور مهمان های خود ایجاد کنند .

دکوراسیون پذیرایی

این بخش یک قسمت مهم در دکوراسیون به شمار میرود زیرا محلی برای پذیرایی و ایجاد اوقاتی دلپذیر است .از ابتدا کار سبک کار خود را مشخص کنید مدرن ،کلاسیک ،امروزی از جمله سبک هایی هستند که شما میتوانید آنرا انتخاب کنید با توجه به متراژ و اندازه محیط های خود از کف پوش ها و دیوار پوش ها استفاده کنید در کل دکوراسیون فضاهای بزرگ خیلی آسان تر از محیط های کوچک است . دکوراکتور راحت تر میتواند ایده های خود را در فضا قرار بدهد سعی کنید این کار را به دکوراکتور خود بسپارید .

چیدمان دکوراسیون

چیدمان مبلمان و سایر وسایل اتاق نشیمن نکته بسیار مهمی در دکوراسیون است. باید وسایل را طوری چید که در نگاه اول نظم و زیبایی یکجا به چشم بخورد .وسایل شبیه هم را در کنار یکدیگر قرار ندهید هر وسیله را مکمل وسیله دیگر قرار دهید مثلا گلدان را در کنار یک میز مطالعه یا کتاب خانه قرار دهید . علاقه شخصی خود را در تمامی قسمتها اجرا نکنید به طور مثال اگر رنگ آبی را دوست دارید این رنگ را در همه جا ها استفاده نکنید هر چقدر ترکیبات متنوع تر باشد جذابیت کارها هم بیشتر خواهد شد.

گیاهان و دکوراسیون

همان طور که همه میدانید داشتن گل و گیاه چقدر در آرامش و ایجاد محیطی شاد تاثیر بگذارد با توجه به نظر دکوراکتور خود چند گلدان را انتخاب کنید و آنرا در قسمتهای مختلف به کار ببرید. استفاده زیاد از گیاهان نه آنکه از زیبایی بکاهد بلکه جلوه های خاصی را به محیط میبخشند .

عوامل تاثیرگذار در دکوراسیون

تناسب رنگ
نور
عناصر بصری
نقشه های ساختمانی

هزینه دکوراسیون داخلی

استفاده از متریال ها و مواد به کار رفته هزینه مواد اصلاحی و هزینه تیم دکوراتیو باید در نظر گرفته شود . با در نظر گرفتن نقشه قبلی و هزینه های ناگهانی میتوان یک دکوراسین کاملا مقرون به صرفه کار کرد. .قبل از شروع هر کار یک مشاوره با تیم دکوراتیو کمک زیادی به این مبحث میکند.

نکات یاد آوری

انتخاب یک دیزاینتر و یا یک کمپانی معتبر اصل مهمی است. اینکه کار شما صفر تا صد توسط افراد مجرب و کاربلد انجام شود ‌.و اصول کار و استاندارد ها به خوبی اجرا شوند فقط در صورتی امکان پذیر است .که شما کار دیزاین خود را به یک دیزاینتر ماهر سپرده باشید .
در بازسازی و دکوراسیون اولویت شما کمک شایانی به پیمانکار میکند. تا متوجه نوع سلیقه شما بشود شما در نحوه چیدمان وسایل ،نور پردازی ،دیوارها ،کف پوش ها و همه موارد میتوانید با دیزاینر خود مشورت کنید.
بررسی شرایط محیط یکی دیگر از مواردی است . تمامی ابعاد و اندازه ها باید مشخص بشوند . و اگر احتیاج به بازسازی بود صورت بگیرد و بعد طرح مناسب با خواسته شما اجرا شود.
در طراحی بهتر است اول تغییرات به صورت نرم افزاری و به صورت دو بعدی ارائه داده شود . تا قبل از شروع کار تغییراتی که لازم است  انجام بگیرد. در طرح سه بعدی شما با یک دید کامل و کلی میتوانید  تمامی جزئیات را ببینید و هزینه ها را کاهش دهید.

سخن پایانی

زمانی که طرح شما به توافق رسید کار اجرای دکوراسیون استارت می خورد و لازمه این کار صبوری شما است. ممکن است موانع و مسائلی پیش آید تا کا شما با تاخیر روبه رو شود. اما ما به شما اطمینان میدهیم با سپردن کار دیزاین خود به کمپانی های معتبر هم هزینه ها مدیریت میشود  و هم دکور شما بالاتر از حد انتظار خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *