درب پلی وود ارزان

درب پلی وود ارزان

فروش درب پلی وود ارزان

امروزه از درب پلی وود به جای سایر دربهای چوبی و دربهای MDF و HDF و … استفاده می شود .
دلیل این موضوع هم داشتن ویژگیهای خاص این دربها همچون ضد آب بودن، مقاومت ساختاری بالا، خود اطفا بودن و عایق صوت بودن می باشد.
پلی وود از ترکیب چوب و پلیمر تولید می گردد. پلی وود محصولی است که از ترکیب چوب و پلی وود در فرایندی خاص تولید می شود. تولید پلی وود جز تکنولوژی روز دنیا می باشد.

پلی وود از ترکیب پلاستیک‌های بازیافتی پلی‌اتیلن با چگالی بالا مانند بطری‌های پلاستیکی مواد شوینده ، رنگ، فوم، خاک اره، مواد پلیمری مانند پلی‌اتیلن، پروپلین و یا پی‌وی‌سی، مواد آنتی یووی، کوپلینگ و … تشکیل‌شده است.
بهترین محصول برای ساخت درب های ورودی ( درب پلی وود ) چوب پلاستیک می باشد. زیرا این محصول علاوه بر زیبایی که به در می بخشد به دلیل شاسی کشی آهنی که برای زیرسازی آن استفاده می شود. از ایمنی کافی برخوردار است و از آنجایی که درب ها اغلب در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دارند. دیگر مشکل رنگ پریدگی ندارند.

قیمت درب پلی وود

قیمت درب پلی ووود بسته به ارتفاع و عرض آن دارد و همچنین شرکت تولید کننده آن دارد .این دربها در نمونه های داخلی و خارجی در بازار موجود می باشد .که نمونه های خارجی با توجه به هزینه حمل و جابجایی که دارند از نمونه های داخلی دارای قیمت بالاتری هستند.
چوب پلاست در گرما و سرمای واکنش زیادی از خود نشان نمی‌دهد. و ایرادهای فیزیکی مانند ترک ایجاد نمی‌شود. البته انبساط و انقباض کمی در اثر تغییرات دمایی وجود دارد، ولی موجب آسیب دیدگی به پروفیل نمی شود.
پلی وودهای مبتنی بر پلی اتیلن تا حد زیادی رایج ترین هستند. مواد افزودنی مانند رنگ دهنده ها ، عوامل اتصال دهنده ، تثبیت کننده های اشعه ماورا بنفش ، عوامل دمنده ، مواد کف کننده و روان کننده ها به تنظیم محصول نهایی در منطقه مورد استفاده کمک می کنند.
نصب درب پلی وود با درب های دیگر دارای تفاوت هایی است و از این رو برای نصب آن نیاز به متخصص وجود دارد زیرا نصاب های درب های معمولی قادر به نصب آن نخواهند بود.
برای نصب درب پلی وود از فم های مخصوص و جک های مهارکننده مخصوصی که تنها برای این کار ساخته شده است، استفاده می شود تا درب نصب شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *