قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت ایرانی و ترک و چینی

ارسال لیست قیمت درب ضد سرقت چوبی و رویه فلزی

درب ضد سرقت انواع گوناگونی دارند؛ اما همه آنها در هدف ساخت مشترک هستند. درب‌ ضد سرقت با بهره بردن از بدنه‌های چند لایه و مستحکم و همچنین قفل‌های پیچیده‌تر، فضایی امن‌تر را برای شما فراهم می‌کنند.

درب ضد سرقت چینی یکی از معروف ترین محصولات در بازار ایران است که جز پرفروش ترین کالاهای خارجی در این عرصه به شما می رود.

درب های ضد سرقت ایرانی به طور معمول تفاوت زیادی با مدل های چینی دارند و این تفاوت در بخش های مختلفی مطرح است.
این نوع درب ها دارای ۴ عدد لولا بوده که همان گونه که اشاره نمودیم، به صورت مخفی اجرا شده و قابلیت ریگلاژ را نیز دارا می باشند.

درب ضد سرقت چینی

تفاوت دیگر این درب ها با یکدیگر در وزن آن ها است. وزن درب های ضد سرقت چینی نیز نسبت به نمونه مشابه ترک خود بسیار سبک تر می باشند به طوری که می توان گفت وزن یک درب ضد سرقت ترک با دو درب ضد سرقت چینی برابری می کند

چهارچوب دربهای ضد سرقت چینی به صورت تخت بوده و اختلاف کمی بین سطوح بیرونی و لنگه درب وجود دارد، در حالی که این اختلاف در دربهای ضد سرقت ترک بیشتر می باشد.
یکی از جذابیت های مهم درب های ضد سرقت چینی این است که به طور معمول نصب آنها بسیار ساده تر از مدل های مشابه انجام می شود.

قیمت درب ضد سرقت چینی نسبت به سایر انواع درب های دیگر مانند درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک پایین است و به همین دلیل به درب های ضد سرقت ارزان معروف می باشند

البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است. ولی قیمت آن نسبت به درب ضد سرقت ترک پایین تر است.

هیچ وقت امنیت خانه را با هزینه کم به خطر نیندازید. اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید از طراحی های ساده تر استفاده کنید و از امنیت نکاهید.

درب ضد سرقت لوکس با جدیدترین تکنولوژی های روز

قیمت عمده درب ضد سرقت

طرح های متنوع درب ضد سرقت در سایز استاندارد و سفارشی

تولید کننده انواع درب ضد سرقت با کیفیت بالا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *