پوشش سقف شیبدار

پوشش سقف شیبدار

پوشش سقف شیبدار


پوشش سقف شیبدار در تهران

سقف یکی از مهمترین اجزای ساختمان است. سقف شیبدار بدلیل زیبایی و کارآمد بودن، هزینه کمتر، نصب آسان و سریع و سازگاری باهرگونه شرایط آب‌وهوایی و همچنین مقاومت در برابر احتراق، عایق صدا و جلوگیری از اتلاف انرژی و نفوذ رطوبت، دارای محبوبیت بیشتری است و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار بصرفه میباشد.
برای انتخاب درست سقف از یک متخصص کمک بگیرید. متخصصین برای انتخاب مناسبترین سقف  به مواردی هنچون موقعیت جغرافیایی، اقلیم منطقه، مشخصات فنی ساختمان و…توجه میکنند.
ظاهر ساختمان و سبک بکار رفته در ساخت بنا، متریال استفاده شده در زیرسازی و پوشش سقف شیبدار و نحوه اجرا و نصب توجه به استانداردهای پوشش سقف شیبدار و مشخصات فیزیکی و عمر مفید متریال سازنده این نوع، همچنین عوامل زیست محیطی نیز نقش قابل توجهی در انتخاب پوشش سقف شیبدار دارد، مانند میزان وزش باد در منطقه، میزان بارش باران، میزان رطوبت، گرما و سرما، مشخصات فنی ساختمان مانند وزن و همچنین

نوع کاربری ساختمان

شاید مهمترین نکته قابل توجه برای مشتریان عزیز هزینه تمام شده این نوع سقف باشد. پس توجه به این مورد هم اهمیت زیادی دارد.
تمام این موارد ضمن احترام به سلیقه مشتری توسط متخصص مورد بررسی قرار گرفته و بهترین گزینه برای اجرای این مدل سقف را برای شما ارائه میکنند.

انواع پوشش سقف شیبدار:

پوشش شینگل و کینگستون جزو با کیفیت ترین و متنوع ترین از نظر رنگ و طرح پوشش سقف شیبدار هستند که گزینه‌های مناسبی برای شما میباشند.

پوشش کینگستون:

الف پوشش سقف کینگستون دارای ۸ لایه است. ساختار آن از آلیاژ گالوالوم است، آلیاژ گالوالوم متشکل از فولاد آلومینیوم و روی و سیلیکون است. که این ساختار این سقف را مقاومتر کرده. ساختار آیرودینامیکی آن، این پوشش را در برابر بادهای شدید و طوفانهای سهمگین مقاومتر کرده است‌.

نصب پوشش سقف کینگستون بصورت هم پوشانی است که باعث جلوگیری کامل از نفوذ رطوبت و آب به داخل بنا شده.
در پوشش سطوح خارجی سقف یک لایه اکریلیک استفاده شده که اصطکاک را به میزان چشمگیری پایین آورده پس در نتیجه گردوغبار و خزه‌ها به آن نمیچسبند.
وزن سبک این  سقف و سازگاری آن باهرنوع وضعیت آب‌وهوایی نیز از مزایای پوشش سقف شیبدار کینگستون است.

انواع سقف شیبدار کینگستون:

کلاسیک، چوب، رومن، شینگل
رومن: الهام گرفته شده از سقف‌های رسی مورد استفاده در بناهای قدیمی سوئیس، اسپانیا، ایتالیا و جنوب فرانسه است.

شینگل:

پوشش سقف شیبدار شینگل ساخته شده است. از ماده فایبرگلاس، ورق‌های قیر فراوری شده و سنگدانه‌ها، مشتقات نفت و سیلیس و لایه‌های مختلف است.

سقف شینگل مناسب با مناطق زلزله خیز است. زیرا بسیار سبک میباشد، دچار رنگ پریدگی نمیشود. نیاز به مراقبت زیاد ندارد.
انعطاف پذیری بالای آن باعث شده تا بتوان این سقف را در مدلهای مختلف اجرا کرد. سهولت در اجرا و زمان‌بر نبودن آن است که به محبوبیت این نوع سقف افزوده است.

این سقف شینگل طبیعت دوست است و بازیافت میشود. همچنین عایق صدای خوبی است.
سقف شینگل در طرح‌ها و رنگهای متنوع موجود است و در انتخاب رنگ و طرح محدودیت نخواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *